Thursday, March 20, 2008

困死的 319

 

今天超累的..上到第八节课..真的不行了..趴下去睡了应该有5分钟--数学节叻..够力--

 

生物老师给我们看了个超棒的影片..我个人那么觉得啦..是关于在所谓的bellrock建个lighthouse..like mission imposible..therefore..they had succeed..it is quite noble..it saves lots of lives..

 

下午又是读书咯..不过读了下..到5点就睡了..睡到8点--吃了点饭..最近超没胃口的..然后爸爸跟you tiao tek买油条~BP最好吃~xD

 

过后2230左右吧..去吃永和豆浆..除了豆浆和豆花退步点外..其他都退步了好多..我爸说下次搭飞机去台湾吃--

 

今天跟新朋友聊天~不错聊哦~不过你10点睡..我10点多才上线的(通常)..可能不能常聊哦..哈哈..

 

-

 

对了..今天俊贤生日..生日要快乐哦!快乐快乐^^

paiseh叻..没去你party..我睡到太晚了--哈哈

 

-

 

今晚头痛><不懂干吗><

 

-

 

我发现我最近不常写火星文..可能懒惰去想吧..也没什么新的点子(或许)..

然后啊..这两天很喜欢去人家的部落格留言xD不懂干吗叻..大家别打我~(我跑~fiu~)

 

-

 

女朋友啊..我还是喜欢你啦..两个多月的努力..你应该看到吧..不过啊..我必须考虑到你的感受^^所以啊..

 

I shall let go and stop disturb you. I worked so hard yet you closed the door, forbid me to enter. Let guesses become reality, ok? Tell you a secret, I am still so naive and thought you still want to be friend with me but you just can't put yourself down. Yet, I force myself not to think like that. hahas.

 

 

 

 

 

 

 

Take care.

 

-

 

There was rain in the afternoon but it is bright now..

'080319

No comments:

Post a Comment