Saturday, October 25, 2008

留级生~

 

恭喜恭喜,本大爷我~变成留级生啦~啦啦啦~兴奋哦~

 

I know the outcome, really, yet, you know, I still feel miserable.

What should I do now?

Perhaps carry on my plan?

Start working and continue studying?

Hey yeah, I should jump down from the highest building.

You know, I am, ya, a kinda, moron.

 

是怎样~我以为可以没有发禁了的说~讨厌啦~

 

算了,这是上帝给我的机会。

上帝给了我一次当神的机会,我当然要把握嘛~

我应该感到欣慰xD

 

I dropped out the line.

 

干!我超不想接受现实的。

竟然叫我统考化学考好一点,可以的话我就不会留级了啦!

 

话虽如此,可是其实我也没很想改变这结果。

这是一种放弃的心态吗?不知道也。

感觉上,一切其实是最好的安排。

我能好好的,再穿上百色制服,把没学好的学好,不错啊~

 

It's a waste of time.

Wandering at my last year.

 

For the Additional Maths today, I really really,
just cant solve those problems, really.

It's not that hard, just I'm kinda blur, just.

 

数学数学,有叔叔不用学。

化学化学,会画画不用学。

 

数学自学,真的有点难,哈哈。

 

放心放心,我没事,我好得很~

我可是超级蒙面大金刚呢~

哇哈哈哈~

 

 

 

Far, too far.

You are way too far from me.

 

'081025

3 comments:

  1. 真的留级了吗??没有其他选择吗??加油吧。。。

    ReplyDelete
  2. 怎么说呢,尽力把接下来该考好的科目考好吧。

    ReplyDelete