Friday, February 23, 2007

我想要!

最近,我好喜欢退后哦~

歌词如下:

 

     退后 -周杰伦

天空灰的像哭过
离开你以后
并没有更自由
酸酸的空气
守住我们的距离
一幕醉心的结局
像呼吸般无法停息
抽屉泛黄的日记
找到了回忆
那笑容是傻气
你我的过去
被深深真的忘记
缺氧过后的爱情
存心的眼泪是多余
我知道你我都没有错
只是忘了怎么退后
信誓旦旦给的承诺
全被时间扑了空
我知道我们都没有错
只是放手比较好过
最美的爱情回忆里带去

天空灰的像哭过
离开你以后
并没有更自由
酸酸的空气
守住我们的距离
一幕醉心的结局
像呼吸般无法停息
抽屉泛黄的日记
找到了回忆
那笑容是傻气
你我的过去
被深深真的忘记
缺氧过后的爱情
存心的眼泪是多余
我知道你我都没有错
只是忘了怎么退后
信誓旦旦给的承诺
全被时间扑了空
我知道门都没有错
只是放手会比较好过
最美的爱情会一定带去

我知道我们都没有错
只是放手会比较好过
最美的爱情回忆里带去(待续)
(相信你我还会有开始
只因我们都没有错)

我想,

我应该学会了退后。

退后,

让我对这个世界改观了。

退后,

让我的生活变得根有趣。

退后,

让我学会了观察。

退后,

让我懂得思考,让我懂得谅解。

 

我觉得,

我有潜在的领导能力。

但,我还不会发挥。

不知是不是。

真希望,

我还能够拥有发挥我潜在能力的机会。

希望,

我是有领导能力的人。

因为,

我比较喜欢领导,

比较不喜欢被领导。

似乎口气有点大呢。。。

我想领导,

可是,

我不敢开口,

至今,

我还是个小人物。

给些comment吧,

我好害怕哦。

如果觉得我说得很好笑,

就笑吧。

终有一天,

我会证明给你们看得。

因为,

"I can, I must, I will!〃

 

I shall beyond my world,

      I shall beyond my destiny.

I shall beyond my mind!

 

 

 

 

 

 

我,能吗?

4 comments:

  1. 有没有领导能力,不是自己说了算的
    大家眼中对领导能力的定义都不同
     
    可以确定的是
    天时地利人和
    缺一不可
     
    把握时机,不要错失良机
    这样才能够证明自己!

    ReplyDelete
  2. 谢了~
    我会尽力去把握住机会的,
    之前已经丢失了,
    不知还能不能得到信任。。。

    ReplyDelete
  3. It\'s amazing how just one song can change a person\'s life.
    I think that any singer or music group will be happy , if a song had changed one - just one - individual\'s life..or the way they observe,feel and appreciate the things around.
     
    Rei~
     
    I think that nobody is perfect.
    There is something to learn from everybody around us, no matter who they are..
    I believe there is also something to learn from you , even if you don\'t know it !
     
    We all have skills and talents that come in various colours..
    Let us all leave paint the skies with these colours ! And make our mark on the world !

    ReplyDelete
  4. lol...
    Thanks dude.
    Ya..nobody is perfect.
    But we will try to become as perfect as we can.
    And also everybody have theirs skills and maybe got good points to let others learn.
    I will try not to be so pestimistic(dont noe got type wrong mah)
    So...Letz Beyond!!! xD

    ReplyDelete